Marketing szeptany to ostatnio bardzo popularna forma reklamy. Początkowo „szeptanie” odbywało się w rzeczywistości, na ulicy, w sklepie, czy w innym miejscu publicznym. Obecnie ten typ marketingu wykorzystywany jest również w świecie internetowym. Liczne fora specjalistyczne związane z tematyką sportu, różnego rodzaju hobby, czy zdrowia, a także fora doradcze, sugerujące zakup lub korzystanie z określonych usług to bardzo dobre miejsce, aby wspominać o konkretnym produkcie lub marce.
Marketing szeptany to miejsce dla dorywczych pracowników, specjalizujących się w pozostawianiu naturalnych wpisów na łamach forum. Oprócz zaangażowania i wyszukiwania witryn, ważne jest także umiejętne sformułowanie promocji oraz wczucie się w klimat wymiany zdań na wybranej platformie internetowej. Marketingu szeptanego dokonujemy sami, często nieświadomie, chwaląc wypróbowany przez nas produkt, usługę lub krytykując i opisując ich wady. Wiele osób korzysta z tego typu porad, orientuje się w sytuacji rynkowej, a także przeczesuje Internet w celu znalezienia obiektywnych i różnorodnych opinii.
Najnowsze komentarze