Jeśli wpadasz na niebanalne pomysły i od dziecka zauważasz u siebie dar przewidywania tego, co będzie modne za rok – kraj, odzież, gwiazda muzyki, filmu, czy sport, warto pomyśleć o tworzeniu domen i sprzedaży ich osobom zainteresowanym danym tematem. Domena w dzisiejszych czasach jest porównywalna do dobrze położonej działki w centrum miasta. Mając prosty, intuicyjny adres mamy niemalże gwarancję, że zainteresowani internauci będą trafiać na właśnie naszą stronę.

 

Trafione domeny zostały sprzedane za kwoty rzędu 300-400 tysięcy złotych w Polsce, natomiast na świecie są to nierzadko znacznie większe pieniądze. Co stanowi o sukcesie domeny? Przede wszystkim szczęście i umiejętność trafnego jej sformułowania. Przykładowo – można spodziewać się, że prędzej, czy później powstanie kawiarnia o nazwie „warszawska cafe”, taką domenę tworzymy za grosze, utrzymujemy ją na swoim serwerze, reklamujemy się i pozycjonujemy w sieci, a następnie, kiedy przyjdzie na nią dobry moment – sprzedajemy. Takich chwytliwych domen jest mnóstwo, trzeba jednak mieć dobrą wenę, żeby stworzyć domenę.